zondag 30 december 2007

Waarnemer

De afgelopen week staat voor mij in het teken van de Top2000. Dag en nacht luister ik, ik ga veel te laat naar bed en sta brak op, maar heb het er voor over. Er zijn zelfs mensen die doorhalen en er hun leefritme op aanpaassen. Ik niet. Als ik in de auto maar muziek heb, en via mijn mobieltje eventueel.

Iemand die ook altijd deel uitmaakt van onze chatgroep en vriendengroep op het internet, en de Top2000 nooit wil missen,is Eric Smaling. Sinds kort is hij senator voor de SP, en drukt dus het pluche van de Eerste Kamer. Ook is hij gelegenheids-weblogger geworden. Als afgevaardigde namens de EU verblijft hij enkele dagen in Kenia als waarnemer bij de verkiezingen. Ik neem mijn petje diep voor hem af. Als landbouwdeskundige weet hij veel van de regio en is er eerder geweest. Ik volg de ontwikkelingen op de voet, het lijkt er toch wat grimmiger aan toe te gaan voor zover de berichtgeving naar Nederland doorsijpelt.
Ik weet niet wat ik zou doen als ik de kans kreeg daar heen te gaan, zelfs al zou ik de Top2000 gedeeltelijk ervoor moeten missen.
Ik vind het wel een erg goed initiatief en heel nodig ook. Voor de medebloggers en lezers die erin geïnteresseerd zijn zou ik zeggen; klik de link aan en lees zijn ervaringen. Warm aanbevolen!

4 opmerkingen:

René zei

24 uur per dag luisteren dat lukt hier niet, maar het blijft leuke radio ! Pretigge jaarwisseling.

Anoniem zei

De top2000 was weer leuk, met afschuw en vervoering vlak naast elkaar. Ook de tv-uitzendingen zijn leuk en mogen wat mij betreft iedere week wel.
Ik heb nog goed gespeurd of ik jou ergens zag, maar ben daar helaas niet in geslaagd. Heb je jezelf wel kunnen herkennen? Jij wist tenslotte in welke hoek je moest kijken!

Ik wens je al het goede voor het nieuwe jaar!

kraker zei

Onlangs stond er nog een interesant artikel in de tribune van Eric.

Ik wens je bij deze nog een gelukkig en voorspoedig 2008.

Kraker.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.