Stof tot nadenken?
Eindelijk, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat..
Op 2 oktober bracht ik mijn half jaar oude stofzuiger naar de reparateur. Kennelijk was er iets misgegaan binnenin het apparaat. Geen nood, ik had nog garantie. "Reken op anderhalve week als hij moet worden opgestuurd" zei de verkoper. Twee weken later belde ik maar eens op. Het was opgestuurd en werd gerepareerd. Aangeraden werd niet te vaak te bellen, volgens de verkoper waren het "ratten" die daar werkten en waren ze in staat uit valsigheid de order onderop de stapel te leggen. Ik werd steeds onaangenamer maar hield het netjes.
Na drie weken ben ik er maar eens langsgegaan. Mijn vasthoudendheid leverde me een leenapparaat op, waar eerst nog een ouwe stofzak met hondenhaar uitgehaald werd. Ik maakte duidelijk dat ik het geen gang van zaken vond dat ik mijn stofzuiger zo lang missen moest. Schouders werden opgehaald, de klant is er duidelijk geen koning maar een "pain in the ass" zoals ze dat zo kernachtig uitdrukken..
Gister kwam het telefoontje dat 'ie binnen was. Snel dus de auto gepakt en het apparaat opgehaald, mijn "groene gifkikkertje" doet het weer. Wat was nou de reden van deze langdurige reparatietijd? Een "los contact". Nou vraag ik je!
Ik heb de stofzuiger opgepakt en heb mijn laatste stappen in deze winkel gezet. Met zo'n klant-afwerende houding gaan ze binnenkort vast over de kop. Ik heb het er wel gezien..