zondag 29 januari 2006

Tag

Ik ben inmiddels door twee mensen "getagged", da's weer een nieuwe trend
in Blog-land..OK ik doe een poging;

Vier favoriete films:

Dances With Wolves
The Godfather trilogie (dat zijn er dus al vier)
Cry Freedom


Vier mensen naast wie ik zou willen wonen:

Trix
De Sultan van een Oliestaatje (beter; naast zijn harem)
De liefde van mijn leven (weet nog niet waar ik dan heen moet verhuizen)
?

Vier baantjes:

Recreatiemedewerker op de camping
Bibliothecaris
Juridisch adviseur van asielzoekers
Arrestantenbewaarder

Vier vakantieplaatsen:

Kroatiƫ
Vlieland
Duitsland
de Grote Stille Heide

Ik tag: Esther; http://www.kornye.bravejournal.com/

Rogier: http://rogierkleine.blogspot.com/

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja ben ook al de lul geweest :)

Maarre de link van mijn site heb je niet goed gezet
het moet namelijk com zijn ipv NL

Groetjes

Anoniem zei

Heey!

Wat is dat taggen dan? Reclame maken voor elkaars site? Maar ben blij dat ik erbij sta hoor! :D

Groetjes!