donderdag 6 april 2006

Het Lot

Hij is gevallen! Al dagen kijk ik angstig naar de lucht, want de straatprijs is in mijn wijk gevallen. Joepie, eindelijk rijk, zou je denken.. Nee dus.. Mies heeft geen lot, misschien uit verkeerde bezuinigingsdrift.. Nu is mijn postcode aan de beurt. In mijn dromen zie ik mijn buren al verlekkerd naar villa's kijken.. M. heeft twee loten. De eerste kapers zijn al op de kust en er wordt over Mecedessen gepraat. Het lot heeft iets anders voor mij in petto denk ik. Ik ben niet goed in rekenen, en kansberekening is al helemaal een opgave. Hoe groot zou statistisch de kans zijn geweest dat hij in deze wijk viel?? Er zijn een hoop mensen die in deze wijk op de rand van het minimum of daaronder werken, laat ik me troosten met de gedachte dat zij het goed en misschien wel beter kunnen gebruiken, want zo slecht heb ik het niet. Toch..pootjebaden was lekker geweest..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Neeeejj! Dat meen je niet he?!
Sjongejonge... dat is wel ff bad luck! Maar goed, als je wél mee had gedaan, had je misschien al honderden euro's uitgegeven aan loten. En idd.. hoe groot is die kans nou echt? (nouja, wel aanwezig dus)
Misschien mag je een keer de Mercedes van de buurman lenen? ;)

Groetjes!

Anoniem zei

Arme jongen, gelukkig mag je vanavond weer Cobra 11 opnemen!

Anoniem zei

Als m mag pootjebaden heb je mazzel. Je woont een flat verder dus kan je de druppels nog opvangen!