woensdag 21 juni 2006

Complottheorie


Ik ben weer enigszins in mijn normale doen. Ook mij speelt de hooikoorts namelijk parten. Eergisteren barstte het in volle hevigheid los.
Doodmoe ging ik 's avonds laat even op bed liggen, waarna ik om 5 uur door de vogeltjes gewekt werd en mijn eerste niesbui te pakken had.

Nog n paar uur geslapen, en toen de waan van de dag weer ingegaan.
Om half twaalf moest ik voor controle naar de podotherapeut (steunzooldokter dus). Daar een hoog rollatorgehalte. Ze zagen mijn verlopen kop en gingen met een boog om me heen. Linkeroog trok weg, leek zo uit de "phantom of the opera" gestapt. Tegen half één eindelijk geholpen... In de supermarkt kwam ook net iedereen op het idee boodschappen te doen, en dat terwijl Oranje niet eens speelde!

De rest van de dag binnengebleven, ramen dicht en toch niezen. Medicijnen besteld. De aandelen Kleenex gaan door 't plafond hier! Ik verdenk de firma's Kleenex, Tempo en de farmaceutische industrie van een complot. 's Nachts als niemand het merkt spuiten ze pollen en virussen de lucht in.. Resultaat; heel Nederland gebukt onder de hooikoorts. Je moet toch wat, als het verkoudheids-en griepseizoen ten einde is zakt de markt in.. Het zou verboden moeten worden! Ik kan natuurlijk met een spandoek bij de fabrieken gaan staan, maar dan loop ik de kans in een wit hemd met dichtgenaaide mouwen te worden afgevoerd naar een kamer met zachte muren, en dan zou ik vanavond Nederland-Argentinië moeten missen.. Toch maar niet, maar mijn "private investigations" gaan door..

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Kleenex? Daar blaas je toch dwars doorheen? Nee hoor het is de zakdoekenbranche.
Hier twee hooikoortslijders in huis, dat is dus niet bij te houden. De strijkmand is alweer leeg voordat ik de kans krijg om een strijkbout te pakken.

Anoniem zei

Het is inderdaad een complot... ook de homeopathie doet hard mee. Die middeltjes zijn nog maar nauwelijks te betalen ook.
Wat betreft die lege wasmand van Aargh... mwah... kan niet zeggen dat ik dat nou zo erg vind... strijken is niet mijn hobby :)

Anoniem zei

Jaa! Ik doe ook mee hoor. Ik heb nog het minst last van niezen (let wel; het MINST last. Ook dat doe ik de hele dag door). Maar m'n ogen zijn het ergst! Ik kan ze er wel uitkrabben joh.. Als je nog een undercover-agent nodig hebt voor je investigations; i'm you (wo)man.

Anoniem zei

Gisteren tijdens de wedstrijd geen niesje gehoord, gelukkig ben je niet allergisch voor oranje!

Anoniem zei

Ik hou het gewoon op een Colombiaans neusgriepje. Ik doe niet mee aan die hype waarbij iedereen denkt dat ie hooikoorts heeft. Gewoon omdat ik weiger eraan mee te doen