dinsdag 14 november 2006

Broodje GTST

Nee ik ben niet ineens fan geworden lezers, dus schrik niet..

Nadat ik op de valreep nog wat broodjes had gekocht bij de plaatselijke Super haalde ik nog snel even een broodje gezond bij de snackbar die ernaast zit. Ik kwam binnen en de snackmiep zat met 'n stuk of 6 meiden van een jaar of 16 GTST te kijken. "Sorry, ff GTST pauze!" roept ze..
"Ja ok maar wel graag een broodje!" Gefrustreerd loopt ze naar de balie, op dat moment klinkt de reclame-riedel en ik zeg; "was die Ludo nou wel dood of niet?" "Nee, niet echt!" roepen de dames in koor. Halleluja, het is een wonder, voor het laatst 2000 jaar geleden gepresteerd..
Ik ga zitten en mijn broodje is zowaar snel klaar, ik verorber het terwijl ik de firma List&Bedrog van GTST langs me hoor gaan. Het broodje is op en ik ruim de troep op, ondertussen me naar de uitgang begevend. "Issie getrouwd?" Nee hij is homo" Maar hij doet 't wel met...." "Nou en?"
(Ging dus niet over mij voor de goede orde)

Ik sluit de deur gniffelend achter me, boodschappen in de tas en de tuthola's in hun eigen wereld vol intriges achterlatend..Niet de mijne maar fascinerend om eens tussen te zitten..

6 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Ik volg het niet... hoorde van grote Zus dat Ludo niet echt dood was, dat het zo'n spel was geweest en zo... snap er niet veel van, en wil het ook niet snappen.

Anoniem zei

IS een van de lijsttrekkers al langs geweest bij deze soap? Je ziet ze tegenwoordig overal. Misschien iets voor JP, zijn partij bestaat tenslotte dank zij die stunt van 2000 jaar geleden.

kraker zei

Ik volg het al jaren niet meer maar kijk nog wel eens als ik bij moeder zit te koffie leuten. En ja Ludo is ineens weer opgestaan uit des doods.
Goed kijken of hij ook niet over water kan lopen.

Anoniem zei

Is Ludo dood ???? Of krijgt hij misschien een nieuw brein...

Anoniem zei

Toen ik 16 was (jaren en jaren geleden ;) ), keek ik ook GTST. Dus er is nog hoop voor "de tuthola's".
Ik snap er inmiddels ook niks meer van. Ik hoorde dat het misschien een tweelingbroer van Ludo zou kunnen zijn? (voor de goede orde; ik volg GTST nu nog alleen via het roddelblad dat bij de tandarts/dokter/kapper ligt)

Anoniem zei

Ik volg GTST trouw. Ludo is niet dood, hij deed alsof. En nu probeert hij zijn moordenaar te ontmaskeren. En die homo is Frank, die doet het (nog niet) met Dian. Maar dat snap ik ook allemaal niet. Ze verzinnen vanzelf iets nieuws, dan wordt het weer leuk.