donderdag 16 augustus 2007

Bijna weg

De rugzak is gepakt, niet teveel onnodige spullen erin. De trein van 6 uur 10 morgenochtend moet ik halen. Ik ga een weekendje op vakantie, logeren bij kennissen. Nee, ik laat de Drentse hei ver achter me. De oplader in het contact, zodat de camera werkt, de mobiel is al opgeladen. Gegeten heb ik ook al, vanavond even weer over de grens in een Duits Gasthaus een "Holzfällersteak" gegeten. Cultuurschok; de waard sprak Nederlands en uit de speakers klonken geen Schlagers maar Jan Smit. Ach, wat wil je, tien kilometer over de Nederlandse grens.
Alles staat klaar. De reis kan beginnen. vier uur en vijfendertig minuten via Amersfoort, Utrecht, Rotterdam, Bergen op Zoom naar het pittoreske Krabbendijke, vlakbij Vlissingen (juist ja, BLØF country).

Ik groet jullie, ik ga uitwaaien, tot volgende week!


2 opmerkingen:

kraker zei

Laat ik eens de eerste zijn die reageer.
Heel veel plezier bij BL( shit waar zit die ASCII code ook al weer)F. Ik hoop dat je wat fraai weer treft , dan heb ik het ook :-P. Ja Bl(alt 0248)F maakt goede muziek.
Nee zonder gekheid.
veel plezier bij bløf.

kraker.

AnJoyMe zei

Veel plezier!! (al lees je dit waarschijnlijk pas als je terug bent... )