donderdag 29 november 2007

Als het valt..


..Dan valt het tegen..

Eigenlijk een campagne voor veilig werken in de bouw, maar ook handig in het dagelijks leven. Zorg ook dat je niet te moe op pad gaat want dan krijg je brokken. Gisteravond met broer M. een film bezocht in de "bios-bunker" in Emmen. Gezellig. Vertrokken van huis, broer kwam gehaast de trap af en verliet struikelend over de drempel het pand. Auw. Gelukkig viel het erg mee maar ik schrok wel. Mijn wijze hoofd schuddend over dat gestuntel gingen we op pad. Omdat je na twee consumpties tijdens een film wel graag wat vocht kwijt wilt (en het ook weer wilt aanvullen) liep ik even de zaal uit. Zware deuren, oef.. Ik liep direct rechtsom terwijl de deuren langzaam dichtvielen en daarmee de beugels van de magneetsluiting die op de vloer waren gemonteerd aan het zicht onttrokken. Daar ging ik dus. Mijn voet haakte achter een beugel en ik smakte met mijn volle gewicht tegen de vloer. De tweede beugel ontweek ik nog net. Auw.. Even de bedrijfsleider gesproken die me aan zag komen strompelen. Oei, ik bleek de eerste niet te zijn die ruzie had met die dingen.
Nu dus blauw. Been, hand en schouder vertonen mooie kleuren inmiddels. Slapen ging redelijk, hoge pijngrens kennelijk, maar lopen is wat lastiger.. Stom ook dat ik niet beter uitkeek.. En ik schudde m'n hoofd nog wel over M. met zijn gedoe.
Het had erger gekund, maar ik loop wel stijfjes nu. Gelukkig vandaag vrij en morgen laat, ik moet even aanzien hoe het wordt met de diensten..

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu begrijp ik waarom ouvreuses zaklampen hebben. (Hadden? bestaan ze nog wel?)

Anoniem zei

Sterkte d'rmee!

kraker zei

Tja dat kan je soms zo hebben.
tijdens mijn hyperactief huishoudelijke karweitjes stoot ik regelmatig mijn kleine teen tegen diverse stoelen en banken.
Om voortaan met een helm op en werkschoenen aan het huishouding te doen, euh nee mij niet gezien hahaha :-).

Doe rustig aan en ik hoop dat het snel over is.



Kraker.

AnJoyMe zei

Hou is't nou den?

Gezien je belevenissen in het verleden kijk ik er niet eens zo vreemd van op, hoor. Maar onhandig is het wel, zo'n beugel op de vloer.

Anoniem zei

in Amerika had je ze kunnen aanklagen voor 7,4 miljoen ofzo..... ;-)

Gaat het weer een beetje?

Michel zei

@ Allen: na 2 dagen was het al een stuk beter gelukkig, ik loop alweer bijna normaal ;-)

Anoniem zei

Goed zo! Hopelijk loop je binnenkort weer als een hinde!

Anoniem zei

Vervelend. Zo zie je maar een keer struikelen ofzo kan de beste overkomen. Gelukkig dat het meeviel. En goed dat je het gemeld hebt, wie weet komen ze op het idee er iets aan te doen.