dinsdag 14 oktober 2008

Visite?


Vandaag zou het gebeuren; de mensheid zou met eigen ogen aanschouwen dat zij niet alleen is in het universum. Een medium zou via "gechannelde" boodschappen informatie hebben gekregen van de "aliens" dat zij vandaag hun opwachting zouden maken boven Alabama, en wel op de 14e van de 10e 2008, ergens tegen lunchtijd. Vrachten vrede en licht waren aan boord, en de wereldleiders zouden geen kant op kunnen met hun snode plannen om deze openbaring te saboteren. De ogen zouden open gaan.
Het Niburu genootschap, dat de onzichtbare planeet Niburu als hoofdthema heeft, een tevens onzichtbaar hemellichaam, ergens bij Pluto linksaf, juicht op haar website over het spontaan uitbreken van de wereldvrede. Ik heb gekeken, hoewel Alabama een best eind rijden hiervandaan is, maar heb geen vreemde voorwerpen gezien, ook CNN had er niets over vandaag. Jammer van al die ophef. Ik ben er van overtuigd dat we niet alleen zijn, en dat komt niet alleen door mijn voorliefde van SF. Morgen vindt in Groningen een persconferentie plaats over het (niet) verschijnen van het "schip van licht". Ik moet dan aan het werk, maar hoop dat er door iemand daar duidelijkheid komt over het verstek laten gaan van E.T. Misschien had het vertraging op de transgalactische snelweg, werden er weer bussen ingezet, dan komen ze nog, maar met enige vertraging. De enige vliegende schotels vandaag waren die van de benedenburen die elkaar de tent uitvochten om acht uur 's morgens, dus die wereldvrede duurt nog wel even vrees ik.

Let op de omroepberichten..

1 opmerking:

Anoniem zei

Oh ja, die club van de chemtrails. Nou ze hebben het toch maar even mooi voor elkaar, de hele luchtvaartsector stort in elkaar, als daar geen aliens achter zitten!
En die wereldvrede, kijk nou eens goed joh, zie je dan niet dat er internationaal plotseling op grote schaal wordt samengewerkt? Ze doen hun werk achter de schermen, we krijgen die mannekes niet te zien maar ze zitten er wel hoor, in Alabama. Ze zijn alleen iets eerder aangekomen om de mensheid te misleiden en de pers te slim af te zijn. Ik Nederland zitten ze nu ook al, ik las in de krant dat er overal in het oosten van ons land verwoestingen worden aangericht in maisvelden. Haha, wilde zwijnen zegt men, ik weet wel beter!