woensdag 28 januari 2009

Stof zijt gij (3)

Update van de continuing story van ondergetekende, want de vrouwelijke bezoekers van deze blog vroegen zich af of ik inmiddels tot de knieën in het stof zou staan sinds het vorige apparaat de geest gaf. Ik heb van het oude apparaat roerend afscheid genomen en het bij de reparateur laten staan die het vakkundig zou laten recyclen. Op jacht geweest naar een nieuwe, maar die kostten allemaal rond de honderd euro en dat heb ik er niet voor over. Tip van de week; kijk eens bij Blokker! Daar was ik al geweest en die hadden weinig bijzonders. Na het afrekenen van € 7,50 onderzoekskosten stapte ik weer op de fiets en ben toch maar even wezen kijken.
De nieuwe folder was uit, en middenin in de winkel stond een aantal modellen stofzuiger. Kosten; € 59,90. Dat scheelt! Weliswaar geen A merk, maar dat zoek ik ook helemaal niet. Het is er een stuk schoner op geworden hier. Van een groene gifkikker naar een rode vos (model Red Fox) is een kleine stap. Bovendien had ik nog twee Blokker kadobonnen, gespaard met het invullen van enquêtes bij het NIPO(aanrader)dus de kosten vielen nog lager uit ook..

Ziehier het resultaat:





Bling bling zuigertje, of niet?

2 opmerkingen:

kraker zei

Ziet er strak uit.

Waar china niet goed voor is he?
Ik hoop dat je er nog lang plezier van zult hebben.
Ik heb hier thuis ook eentje staan
Merk Wats Home.
ehm ik geloof bij trekpleister gekocht vorig jaar.
49 euries en doet het prima.
Van die dingetjes die je gewoon kunt weg gooien als het de geest geeft.

Anoniem zei

Hé ik doe ook al jaren Nipo! Ooit begonnen toen je nog een diskette met het programma erop thuisgestuurd kreeg. Ik ga altijd voor de Bol.com bonnen: al mijn muziek/leesvoer wordt ervan betaald :-)