maandag 16 januari 2006

Daten!



Zoals de meeste mensen die mij kennen wel weten zijn mijn schreden op het liefdespad wankel. Ik heb al heel wat kilometers op de electronische snelweg afgelegd, ben een ervaren chauffeur wat dat betreft, maar wat daten betreft loop ik nog steeds met een gigantische blauwe "L" rond.. als in dat bordje op lesauto's dus..
Na een korte bevlieging onlangs, waar ik inmiddels wel zo'n beetje overheen ben, heb ik mezelf weer bij diverse datingsites ingeschreven. Het aantal is beperkt gebleven, ik heb twee geselecteerd die ik serieus vind. Het is opvallend wat je allemaal tegenkomt. Ik ben niet wanhopig, maar er zijn er bij waarvan je denkt; "wat wil jij nou eigenlijk?".. Er zijn dames die het "Pixifoto-stadium" amper ontgroeid zijn. Voor de niet-kenners; dat was een fotoservice die kinderen op een aankleedkussen of een velletje portretteerde voor de trotse ouders/grootouders. Tot mijn spijt hangt er nog één bij m'n oma..bolle kop enzo.
Maar dat terzijde; dames laten zich "kieken"met zwoele blikken, liggend op een bed of iets dergelijks. Hoewel het oog ook wat wil, gaan er bij mij dan alarmbellen af. Een vriendin van me noemt het "zaadvragende ogen", wat ik wel een treffende omschrijving vind. Hun hoogste goed is "goede gesprekken" en dergelijke, maar mag ik daar m'n twijfels bij hebben?
Ook krijg ik aangereikt dat ik maar eens lid van een vereniging of zo moet worden, dus heb al info van de sjoelclub aangevraagd.. Nee..alle stokheid op een gekje, ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar wil wel wat serieus..Als je ziet wat een gedoe je hebt met een relatie c.q. verkering om een oud woord te gebruiken..Dan blijft deze jongen voorlopig lekker single..
Hoewel; ik heb nu mailcontact en de SMS fase is inmiddels ingegaan,maar ook dat heb ik eerder meegemaakt, dus zegt niks, en ik ben erg kritisch wat dat betreft.. "It's got to to be perfect" om een oud liedje te quoten.. Wordt ongetwjfeld vervolgd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Miesje !!

Wat zie ik hier? Al twee dagen geen nieuw stukje? Dat komt niet goed zo !!

Anoniem zei

Heeey Michel!

Nu kan ik ook op jouw blog reageren, hoera.
Maar ik wist niet eens dat het over was tussen jou en 'je meisje' (ik heb in de berichtgeschiedenis van msn gezocht naar haar naam, maar volgens mij heb je die nooit verteld!).
We moeten elkaar blijkbaar wat vaker spreken op msn.
Dus; Tot msns!