donderdag 20 april 2006

Stof zijt gij...


..En tot stof zult gij wederkeren.. zei dominee vroeger al...

Er zijn grenzen.. Het was hoognodig om de kamer te doen, en om niet alles aan de "Putzfrau" over te laten ging ik zelf aan het werk gister, met mijn bejaarde Moulinex Power Boost-air ofzo.. Fanatiek ging ik de vloerbedekking in de kamer te lijf, maar het vehikel had amper zuigkracht. Een vermanend "zuigen, kreng" had geen effect, wel begon het ding het steeds zwaarder te krijgen. Bij de bank aangekomen liet hij me in de steek en sloeg spontaan af.
Ik liep naar het stopcontact en rook een vreemde geur.
Gelukkig geen kortsluiting, maar wel was de stofzuiger van boven te heet om aan te raken, ik had geluk dat er een beveiliging op zat, hij had me in de fik kunnen vliegen. De poetsdame kwam vandaag en probeerde het ook, ik had even moeten waarschuwen dat ik 'm had afgedankt. Ze belde me dat ze niks meer kon met het ding. De verkoper bij HAKA raadde me een mooie kleine aan, die ik maar meteen heb laten inpakken. Thuis gedemonstreerd, ik word nog een echte huisman ;-) Je zal voor de lol gaan stofzuigen..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Een mannelijke Laning die zelf stofzuigt, dat is wel een logje waard!

Anoniem zei

Inderdaad, klasse!!!!!!
Ga zo door