dinsdag 15 augustus 2006

Meeting


Ook ik kan niet achterblijven en moet bloggen over zondag. Al enkele weken was er sprake van dat er een meeting zou worden georganiseerd door mijn internet-muziekvriendenclub "Vrienden van de Top 2000" bekend van radio en TV, en dan voornamelijk tegen het eind van het jaar als de oudgedienden van deze club hun opwachting maken in de "Top 2000 à gogo", waar de dames zich bewonderend aan de voeten van Matthijs van Nieuwkerk vlijen..
De meeting vond plaats in het "Doornse Gat", niet te verwarren met de "Hoornse Plas" al klinkt het bijna hetzelfde. Ik had al twee meetings meegemaakt, maar nog nooit één die zich helemaal in de openlucht af zou spelen. A. zou me komen ophalen, die is onlangs lid geworden na mijn enthousiaste verhalen. Ik mocht rijden in de Colt die volgens onze carpooler een Mazda was, maar daar zijn we nog niet helemaal uit. Zonder TomTom maar met A. als kaartlezer togen we eerst naar Meppel waar we iemand op het nippertje uit de McDrive trokken.
Daarna door naar Doorn. Volgens R, de carpooler, was het makkelijker om op de A28 de afslag Leusden - Zuid /Woudenberg te nemen. Leuk, ik heb in 1990 daar een jaar op kamers gewoond, dus de omgeving was bekend. Door de bosrijke Utrechtse heuvelrug naar het "gat" gereden, waar de partytenten en luifels al waren opgezet. Een hoop bekende gezichten en een paar onbekenden (voor mij) waren aanwezig. Na wat handen en zoenen te hebben uitgewisseld ging de BBQ van start. Volgens de weerberichten eerder die week zou het niet te doen zijn, maar na dagen van regen en takkenweer scheen de zon uitbundig. Heerlijk weer.. Leuk gekletst, gegeten en gedronken. Er bleven kilo's vlees over..Natuurlijk werden A. en ik voor koppeltje uitgemaakt, maar na de shopdag met haar dochters was dat niet zo'n grote schok meer voor me..

Op de terugweg leuk met A. en R. zitten kletsen. R. hebben we er in Meppel uitgegooid en A. dumpte mij in Emmen waarna ze nog door moest naar Groningen. Al met al een heerlijke dag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat hadden we die auto goed vermomd, hè?

Anoniem zei

KLinkt als een leuke dag. Gezellig zo'n meeting.Voor herhaling vatbaar denk ik.

AnJoyMe zei

leuk nieuw jasje!!!