donderdag 24 augustus 2006

Telefoon :-)

Diedel...diedel.. Ha, mijn nieuwe mobiel, ik herkende het muziekje even niet..

Met Michel?

Hallo, met L.

L.? (vaag bekende achternaam)

Ben jij M.?

Ja dat ben ik?

Begeleider van Mario, van 't voetbal?

Nee, voetbal daar doe ik niet aan.. (vage blik op het display..bekend nummer..)

O, sorry dan heb ik de verkeerde M.!

Beelden van "SuperMario" komen boven..

L. verontschuldigt zich, ik hang op.

Het nummer blijft me intrigeren,
ik zoek het op op een "omgekeerd zoeken" website.
Bingo, zie je wel dat ik 't kende, het adres van de vorige "poetsmiep" komt in beeld.

Vaag..hij (haar man) wist niet eens dat ik het was, terwijl hij nog heeft helpen verhuizen.. Mysterie weer opgelost, ik heb niet eens de groeten kunnen doen :-)


Heb je voor 't eerst je nieuwe mobiel gebruikt, hebben ze me niet eens nodig..

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Diedel diedel? Of Didle Didle? Stoer he een nieuwe mobiel. Ik doe het nooit meer. Ik kan nooit meer wennen aan een nieuw mobieltje.

Michel zei

@Henrike; voor Didl Didl moet je bij 2 zussen zijn, inmiddels welbekend door blogjes ;-)
En ik moest wel een nieuwe mobiel, hoop dat deze langer leeft dan de vorige..

AnJoyMe zei

:-) Kijk, dat is natuurlijk vragen om moeilijkheden...
Oproep aan iedereen die het mobiele nummer heeft: sms'en!!!
Zul je 't weten ook... ;-)