woensdag 13 september 2006

Diploma!

Eindelijk; het begeerde papiertje. Vanmorgen vroeg naar Vaassen vertrokken in een krap 3 persoons busje met drie volwassen kerels erin :-( Mijn stoel was het comfortabelst, want ik reed, wat weer handig geregeld was. We werden rond 10:00 uur verwacht, en we omzeilden de files door op tijd weg te gaan. Op tijd aangekomen, de collega's uit alle delen van het land waren er al.
Begonnen werd met een evaluatie, natuurlijk moest de kleuterklas weer tot de orde worden geroepen, zoals zo vaak tijdens de opleiding. Evaluatie over het "slechte eten" in het hotel (verwende krengen) em de ondeuidelijke opleiding (luister dan ook in plaats van te smsen).. Ach, het was de laatste keer en niet iedereen vond ik moeilijk in de omgang. Na de evaluatie was de beurt aan de opleidingscoördinator om de diploma's uit te reiken.

De leidinggevenden uit het land waren gekomen om het geheel wat cachet te geven.Omdat de onze nog niet had laten weten of hij kwam, had ik er een mailtje aan gewaagd. Hij kwam zowaar, met voor iedereen een grote bos bloemen, leuk!.



Ik heb officieel mijn krabbel gezet onder een officieel diploma, ik grossier in certificaten en diploma's inmiddels. Het cursusboek heeft een plek naast de afgeronde cursussen op de boekenplank gekregen; een ritueel dat ik na elke cursus uitvoer; met een plechtig gebaar weer een stuk kennis aan mijn "portfolio" toevoegen..



Ik ga nu even "oudejaarsavond" vieren, de laatste avond van mijn 39e levensjaar, morgen "begint het leven" zeggen ze.. Wat heb ik al die tijd gedaan?
Geen ontboezemingen morgen, maar feest..

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat met je 40ste verjaardag.

Anoniem zei

Parábens vanaf Madeira

AnJoyMe zei

Lang zal hij leven, lang zal hij leven...
uche uche... ben even niet zo goed bij stem, vrees ik...

Mies, van harte gefeliciteerd!!!

Dikke zoen, van ons drietjes!

Anoniem zei

Mies! Van harte, jongen! Wat ziet dat er toch stoer uit, dat uniform.

kraker zei

Nu ben je echt jarig M.
Van harte en nog vele jaren.