dinsdag 10 oktober 2006

De week van..

Ik merkte tot mijn schrik dat ik al meer dan een week niet had geblogd. Ik ben niet door de vliegende griep bevangen, ik had gewoon geen zin, wist eigenlijk niet over welke thema's ik moest bloggen. Of jullie het nun interessant vinden of niet; ik zal de afgelopen week eens beschrijven. Die week hing van werken aan elkaar, Zo draaide ik een nacht, een vroege dienst, enkele parkeerdiensten en vergaderde een dag. Door de variatie in diensten kom ik moe thuis en zijg neer op de bank, ik merk dat ik nog twee afleveringen CSI en een aflevering ER moet inhalen op video. Ik ben vrij vandaag, dus heb er alle tijd voor. De komende week is helemaal relaxt; 1 parkeerdienst en een nachtdienst en dan vrijdag t/m maandag vrij :-)
Zelfs nog tijd voor een date gehad, de dame in kwestie bleek verderop in de wijk te wonen.
Aangekomen en moeder en vriendin op de bank voor de "keuring" wat me een ongemakkelijk gevoel gaf.. Werd niks dus..


Gister laat gedraaid, mezelf de benen uit 't lijf gelopen omdat een collega niet vooruit te branden was en zat te chagrijnen. Niet relaxt dus. Ik dien dan mijn tijd uit en zie verder wel.
Net vatte ik het plan op om even"de Wijkkrant" te bezorgen in de flats om de hoek, in no time was ik klaar, hield zelfs zes krantjes over. Daarna naar de Aldi, er moet gekookt worden vandaag, morgen na de dienst ben ik doodop en vast geen zin om te koken.

Mijn probleem bij Aldi en Lidl is helaas dat ik meestal mijn rugzak helemaal volstouw met meer dan ik nodig heb. Ook de zes overgebleven krantjes namen ruimte in, die heb ik bij de bak met aanbiedingsfolders achtergelaten, er is vast wel belangstelling voor..

Ik verheug me erg op a.s. zaterdag. Weer een meeting van de "vrienden van".
Het weekend is al dichtgespijkerd, ze hoeven me niet te bellen voor een dienst want ik ben er niet. Een dilemma is dat een kennis en medeblogger van me (oet Grunn) zaterdag "dwars door Drenthe" gaat marathonnen. Ik wil 'm graag aanmoedigen maar tegen de tijd dat hij Emmen binnenrent zit ik in "stad". Hoe los ik dat op.. Ach, er zijn nijpender kwesties in het leven..
Zoals mijn rammelende maag bijvoorbeeld..en wanneer mijn stofzuiger klaar is, ben nog steeds niet gebeld..

3 opmerkingen:

kraker zei

Tja dat probleem van op 2 plaatsen tegelijk zijn is erg moeilijk op te lossen.
Je zou het met wat humor kunnen oplossen en wel het volgende.
Print een enorme foto van jezelf uit en plak het op een stuk karton wat je dan uit knipt.
Even op een paalte plakken en klaar.
Nu even langs het parcours zetten en persoon in kwestie ziet je staan.
Nee serieus aangezien je in Groningen bent dan lijkt het mij de beste oplossing om er tussenin te zitten.
Probeer je route zo uit te stippelen dat op de helft van je reis het parcours wordt doorkruist.
Dan kan je hem aanmoedigen en zien lopen. Ik weet niet of het mogelijk is maar het is te proberen.

AnJoyMe zei

Fijn hè, dilemma's... ik had er ook zo één: de Meeting van de vrienden van, of de pomponwedstrijd van kleine Zus. Niet zo moeilijk, die keuze.
Ik had graag de wedstrijd willen zien... nee, grapje! Tuurlijk ga ik met kleine Zus op pad, aanmoedigen en trotse mama zijn. Helaas dan voor de Vrienden, ze moeten het even zonder mij doen... Ik was er graag bij geweest!

Anoniem zei

Het is toch jouw log? Mensen komen hier omdat ze benieuwd zijn naar jouw belevenissen. Als ze het niet leuk vinden zoeken ze wel een andere log. Aparte date trouwens. Daten doe je toch met z'n tweetjes en niet met een moeder erbij? Meteen afgekeurd, groot gelijk. We zijn nu natuurlijk wel benieuwd wat je uiteindelijk gegeten hebt....