donderdag 2 november 2006

Achter de ramen :-)



Live Modeshow..mijn handen trilden zoals jullie zien ;-)


Ja ook Emmen heeft weleens wat achter de ramen zitten, en het winkelvolk vergaapte zich er dan ook aan vanavond tijdens de koopavond. Kwam ik eerst vanuit het werk langs de etalage van een muziekzaak, en speelde zich daar een "tableau vivant" af, later moest ik voor een boodschap naar het centrum en zag tot mijn verbazing en vermaak dat alle etalages in "centrum Noord" waren voorzien van live modeshows, dansende dames of imitaties van "The Village People". Om te bewijzen dat ik me niet alleen aan vrouwelijk schoon vergaapte, deze heren uit de plaatselijke onderbroekenwinkel.. Ze deden af en toe een dansje en lonkten naar de dames, die maar wat graag foto's maakten van dit gebeuren. Ook ik liet mij niet onbetuigd, nadat ik door de popmist heen was gefietst en de boodschappen gedaan had, ben ik een rondje foto's wezen maken. Met excuus voor de kwaliteit van mobieltjes-foto's hieronder een impressie.




Lokale Village People
(nee dames, geen e-mail bekend)







Gaston, Le Patron :-)
Al met al leuk om te zien..

4 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Dat hebben ze bij ons in het dorp nou nooit... :-(

P.s. je klok staat nog op de zomertijd?!?!?

Anoniem zei

hee... dan heb je op t zelfde moment in emmen gelopen als wij gisteravond :D Luek gezicht he ;)

XX Anique

Michel zei

@Anjoyme; nu niet meer als het goed is..

@Anique; waarom hebben jullie niet even gezwaaid dan ? ;-)

AnJoyMe zei

@Mies: perfect zo. Wat dacht je, gelijk maar een nieuwe klok ook? Leuk!!!