dinsdag 21 november 2006

Scheer je weg!

Tja.. en dan na tijden sparen en enquêtes invullen was het dan zover; een paar maanden geleden had ik genoeg Blokker-bonnen van 10 Euro gespaard bij het NIPO dat ik daarvoor een nieuwe aanwinst wilde aanschaffen; een scheerapparaat. Het oude was inmiddels een jaar of zes oud en schoor toch niet echt jofel meer, dus ik naar de plaatselijke Blokker. Daar kreeg ik vraagtekengezichten. Nee meneer, die verkopen we niet meer, ze zijn uit het assortiment gehaald! Jaren achtereen werden ze verkocht, nu ik genoeg gespaard had waren ze ineens weg .

De afgelopen maanden ben ik in elke stad waar ik kwam wezen vragen, zelfs het hoofdkantoor kon me echter niet meer helpen. Ik zat me al te bezinnen of ik er toch een Senseo voor moest kopen, die ik niet eens nodig heb, tot ik op een avond de online folder zat door te bladeren en tot mijn verbazing het "coole" apparaat in de aanbieding. Helaas was de folder net verlopen. De volgende dag meteen naar de Blokker, waar ze me kenden als "bonnen-klant" en me nog best dat apparaat voor de aanbiedingsprijs wilden verkopen. Vooral het feit dat ik er mee kan scheren terwijl ik douche is een uitkomst, bovendien scheert 'ie zo glad dat ik steeds het idee heb geen baardgroei meer krijg Als er dames zijn die willen uitproberen hoe glad dat is,zijn ze welkom

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind het wel service zeg. Dat doen ze bij niet. Ik kwam een keer 1 dag te laat met mijn dukaten voor een theepot. Helaas pindakaas.Maar fijn dat je 'm eindelijk hebt gevonden terwijl je de hoop al opgegeven had.

AnJoyMe zei

Cool apparaat idd... Zal ik een oproep plaatsen? Kijken of er nog vrijwilligers... sorry... vrijwilligSTers natuurlijk... zijn om te controleren of ie echt zo superglad scheert?

Anoniem zei

Je mag wel even langskomen, er woont hier een heel stel deskundige dames in huis.

Anoniem zei

Als je je hoofd maar weer niet kaal scheert, vind ik het al lang goed.