vrijdag 24 november 2006

De Finale




Vanavond is het dan eindelijk zover; de Top2000 stemfinale wordt uitgezonden.


Samen met een deel van de groep waar ik al eens eerder over blogde zijn we uitgenodigd als VIP's van Radio 2, om de laatste uren bij te wonen waarin gestemd kan worden voor de Top2000 van 2006, de 8e editie alweer. Omdat onze groep al jaren actief is op internet, en we geen gelegenheidsfan zijn, is voor ons een speciale feestavond georganiseerd, zodat we de finale live mee kunnen maken. Medeblogger A vroeg zich af hoe ik het zou doen op TV. Het is nog maar de vraag of ik met mijn bolle kop op de buis kom.. Wel lijkt het me erg leuk om met een gezelschap dat elkaar al jaren kent, zij het via internet, zoiets te ondernemen.


Het betekent wel dat ik zometeen de auto start, via 't Harde (carpoolers oppikken) naar Zoetermeer rijd en dan de hele avond onder de pannen ben. Inmiddels heb ik al twee verzoeken om in plaats hiervan dienst te draaien afgewimpeld, het is uniek dat ik juist vandaag vrij ben, heb er niet eens een snipperdag voor op hoeven te nemen. De Radio 2 voorzienigheid is me goed gezind dus. Vanavond vanaf half negen is de uitzending, voor meer info klik hier.
Ik heb er zin in, hoop dat ik geen files heb onderweg, maar ach, tied zat zoals ze het hier zeggen!

Allemaal kijken !




7 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk zeg, maar ik ga niet kijken want ik heb net een DVD uit Duitsland ontvangen...maar veel plezier!

Anoniem zei

Ik hoop dat het leuk was. Ik heb ONM, GTST, Baantjer en Grijpstra en de Gier gekeken. Dat de Top 2000 op tv was heb ik net gelezen. Beetje laat dus. Volgend jaar beter hoop ik.

AnJoyMe zei

Ik heb je lekker wel gezien... denk ik... van een afstandje, aan het begin van de uitzending. Gelukkig had ik weer beeld!!!

Anoniem zei

Kijken doe ik niet, althans niet naar tv, maar ik wens je een heel plezierige avond!

Rogiers wartaal zei

Was het leuk? ik heb nog gekeken, nou ja het laatste half uur zoiets zag er wel gezellig uit.

ZO effe wijn opdrinen en slapen!!!

kraker zei

Top 2000 geweldig.
In de auto radio 2 en lekker geluisterd de afgelopen weken.
Oh en wat je schreef over die bolle kop, haha wel beeldvullend materiaal voor de omroep.
Maar serieus in de fabriek staat de ontvanger op radio 2 al een tijdje en ik mag zeggen dat de muziek keuze erg goed is.

René zei

Vind het toch meer een radio evenement, dat op tv minder uit de verf komt.