woensdag 27 december 2006

...Is vuur..

Schreef ik vorige keer over rook, en dat bij de brandweer, vanmorgen was het bittere ernst;



het laatste karakteristieke pand in het centrum van onze "bruisende stad" moest eraan geloven.. Van M. kreeg ik al een "actiefoto" en vanmorgen op weg naar het werk moest ik door de rook fietsen, en zag overal nog brandhaarden binnen, terwijl de spuitgasten redden wat er te redden viel.. Ik heb er met een triest gevoel naar gekeken.. Hoop dat ze het weer opbouwen.
Foto's onder, overtuig uzelf.
























Oja. Reacties zijn weer mogelijk en welkom..











5 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Zonde van dat pand, inderdaad... Ik vond het wel iets hebben, zo'n stadsboerderij.

En joepie, ik kan weer reageren hier!!!

Anoniem zei

Diep treurig. Ik heb de sirenes gehoord, maar dacht ach in Emmen gebeurt toch niks schokkends. Totdat ik de volgende dag op tv drenthe de foto's zag....

Anoniem zei

Zonde! En de bewonders?

Anoniem zei

Eh, bewoners!

Michel zei

@Aargh; er zat een restaurant in beide gedeelten, werd gelukkig niet meer bewoond..