maandag 25 december 2006

Reageren

Blogger Bèta is dead..jubelt Blogger.com.

Enkele maanden geleden ben ik al overgegaan naar bèta, veel handiger werken, dat is waar.
Helaas kunnen mijn bezoekers (en ik zelf) al enkele dagen niet meer reageren op mijn blogjes.
Dat haalt de lol van het bloggen er wel een beetje af. De helpdesk gemaild, maar die zwijgen ook als het graf, ik heb de indruk dat ik iets verkeerd heb ingesteld.
De stilte en het niet reageren hebben dus niet alleen met drukke kerstverplichtingen te maken.
Als iemand zich geroepen voelt te reageren met tips dan is hij/zij welkom.
Ik heb er de balen van.. Ga eerst maar eens kerstsfeer kweken, vanavond lekker eten, morgen alweer vroeg op voor een dienst om 6 uur bij voornoemde ijsbaan in het centrum, voorkomen dat de baan gejat wordt denk ik... We wachten af, ik hoop dat het aanloopproblemen zijn, net als schaatsen, dat moet je ook onder de knie krijgen..

2 opmerkingen:

Michel zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
René zei

Hier en bij mij werkt het goed en ik vind beta blogger een enorme vooruitgang !