vrijdag 29 december 2006

Bloggen op Muziek

Het wordt tijd om even duidelijk te stellen dat er weer gereageerd kan worden, sommige vaste lezers hebben dat inmiddels begrepen en plaatsen met "terugwerkende kracht" reacties, waar ik wel blij mee ben. Ik "mocht" naar de nieuwe Blogger migreren en dat heb ik dan ook direct gedaan, meteen ff een ander behangetje geplaatst. De helpdesk heeft niet gereageerd, dus ik weet niet hoe en wat, maar reacties zijn weer mogelijk en zeer welkom.


Vandaag en de afgelopen dagen heb ik aan de Top2000 gekluisterd gezeten, ik haal niet door zoals sommige mensen, maar wel ga ik laat naar bed, om de juweeltjes niet te missen, gelukkig twee dagen vrij. Wat een heerlijke muziek..Ik ga nog lekker even luisteren hoewel het al na twaalven is Haal me morgen maar weer uit mijn "coma" ik vind t nog even best zo...


5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Michel,

Je log ziet er weer leuk uit zo dus je mag uit je coma ontwaken.

Geert

AnJoyMe zei

Ben je al wakker? Ik heb er al een halve dag op zitten. Ook 's ochtends zijn er leuke muziekjes te horen in de top 2000, hoor!

René zei

De top 2000 valt mij een beetje tegen dit jaar. Te voorspelbaar en soms vreselijk slechte platen er tussen. Maar het blijft lekkere radio aan het einde van het jaar.

Anoniem zei

Ik kan radio 2 niet vinden op mijn radio. Dus ik luister alleen naar Radio Noord Holland, die 's avonds laat overgaat op radio 1. Ik wens je nog veel plezier met de 2000 liedjes. Geniet ervan. Nog even en dan moet je weer een jaar wachten.

Anoniem zei

Je zult wel weer uit je coma ontwaakt zijn neem ik aan, Emmen knalt vast niet minder hard dan Hoogeveen!
Heel goed en gezond en inspirerend jaar toegewenst!