maandag 1 januari 2007

Nieuwe start


Laat ik beginnen met alle bloglezers en aanhang een geweldig, gezond, inspirerend en gelukkig 2007 toe te wensen, met interessante blogjes. Als goed voornemen spreek ik uit dat ik vaker wil gaan bloggen, want er zijn "collega's" die later begonnen zijn en me ver vooruitgestreefd zijn..

Hoe heb ik de jaarwisseling beleefd? Of overleefd? Nouja, eerst een late dienst gedraaid, saai, want niks te doen. Wel lekker salade gegeten op 't bureau. Daarna was de aflossing er ook vroeg, dus snel omkleden thuis en de rest van de avond uitgezeten bij m'n ouders thuis.


Geen vuurwerk gekocht dit jaar, en het ook niet gemist. Gewoon toekijken hoe de buren hun spul afstaken terwijl verderop Glühwein en warme chocolademelk klaarstond, en een paar vuurkorven. Toen ik de hele buurt gelukkig nieuwjaar gewenst had begon het toch steeds harder te regenen dus maar naar binnen gevlucht waar ik de champagne op een handige manier geopend heb, zonder deuken in het plafond..


Ik ga nu weer even verder naar het traditionele nieuwjaarsconcert kijken,
één keer per jaar Strauss met "An der schönen blauen Donau" mag ;-)


Tot blogs!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Een heel gezond, spontaan en stralend 2007 gewenst.

AnJoyMe zei

Kijken naar anderen die vuurwerk afsteken en daarbij hun vingers verbranden vind ik ook veel prettiger dan het zelf te doen!
En ook hier zijn we niet buiten blijven staan in de regen. Nu waren er ook niet veel buren buiten, heb er maar twee gezien, terwijl er toch in de meeste huizen wel licht brandde...

René zei

Jij ook de beste wensen en dat er maar veel mooie blogjes mogen komen.

Anoniem zei

Jij ook alle goeds voor 2007!
Overigens was het fout en nieuw feestje errug geslaagd...

Groetjes, S.S.

Anoniem zei

Geen Strauss hier in huis, de kinderen kunnen het niet meer horen want die moeten altijd zelf meespelen op nieuwjaarsconcerten.
Maar het nieuwjaarsconcert van het Nederlands Blazersensemble is altijd erg leuk, veel afwisseling.
Jij ook nog het allerbeste gewenstvoor dit jaar, en succes met je voornemen!!!