woensdag 3 januari 2007

Mobiele eenheid?

Ik heb kennelijk geen gelukkige hand met mobieltjes. Al een paar weken kon ik mijn rooster niet via de "Blauwe tand" overbrengen naar mijn telefoon. Nouja dan eerst maar zelf aan de knoei en handmatig intikken, deed ik eerder ook altijd. Je raakt verwend. Vandaag vrij dus toch maar even langs het "steunpunt" in het centrum waar bleek dat er een software update op moest. Heb 't ding amper een jaar. Een uur wachten en het was in orde. Nu is dat al eens eerder gebeurd, en toen was het ding kaduuk. Gelukkig dit keer niet.. "Uw informatie is wel weg meneer" zei de verkoper als mosterd na de maaltijd. Gelukkig had ik een groot aantal telefoonnummers op het toestel en niet op de SIM kaart opgeslagen zodat ik er snel weer mee kon bellen.

Vanmiddag dus nadat ik door de regen teruggefietst was aan dat ding lopen klooien omdat alles weer ingesteld moest worden. Gevolg; mobiel internet doe het niet..Zelfs het jonge ventje van de helpdesk weet het niet..

Morgen maar weer naar het steunpunt ben onverwacht nòg een dagje vrij..

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat is het interessante van die moderne apparaten, er kan steeds meer mee mis zijn!