vrijdag 14 september 2007

Hiep hiep..


Er mag gefeliciteerd/gezoend/geborreld worden!

Het schijnt een vruchtbare maand te zijn geweest, september. Ik zie bij mijn blogrondje al drie medebloggers die jarig zijn of dat heel binnenkort worden. 41 jaar geleden zag ondergetekende het levenslicht; het deed pijn aan mijn ogen maar inmiddels ben ik er aan gewend. Vanmorgen geen bezoek gehad, wel al de nodige mailtjes en telefoontjes, ook gezellig. Vanavond feest; ik heb de supermarkt al leeg gekocht. Hoe voelt dat nou, 41? Tja, hetzelfde eigenlijk als 40. Hard op weg naar Abraham, al zal die zich de komende negen jaar nog niet vertonen(gelukkig).Ik ga me maar eens op de schoonmaak storten, het moet wel spic en span zijn voor 't bezoek vanavond. Voor de rest; neem er één op m'n gezondheid (en op mijn rekening).

11 opmerkingen:

René zei

Gefeliciteerd en proost !

Anoniem zei

Párabens en nog vele jaren

Anoniem zei

Gefeliciteerd,smak! en een trappistje graag, op je gezondheid!
P werd eergisteren 51 en ik geloof niet dat er veel verschil was met 41 dus maak je niet bezorgd.
Oh en poets niet te hard, bezoek heeft de gewoonte het allemaal weer erg vies te maken.

Anoniem zei

Van harte! Goeie dag wat mij betreft ( ;

AnJoyMe zei

Die ene op jouw gezondheid komen we zondag wel halen...
Van harte gefeliciteerd!!

Anoniem zei

Mies, beetje laat hier, maar ook vanuit het Zaanse land : alsnog Van Harte !!

en die borrel komt wel op hoor....

kraker zei

Beter laat dan nooit mies .
maar nog van harte met je verjaardag.
Ik drink een tullamore dew op je gezondheid, proost.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Mies en een feestelijke avond!

Anoniem zei

Een beetje laat, maar wel gemeend: van harte gefeliciteerd!
Uit ervaring weet ik dat het leven van een 41-jarige erg plezierig kan zijn! :-)

Anoniem zei

Nogmaals gefeliciteerd. Hopelijk heb je ons kaartje gekregen. Je kadootje ligt hier op tafel te wachten. Dat komt dus nog. We zijn je niet vergeten, het is hier alleen een beetje druk en euh...anders dan voorgaande jaren. Dus van harte en maak er een mooi levensjaar van.

Anoniem zei

Te laat! maar daarom niet minder gemeend.
VAN HARTE GEFELICITEERD! Hoop dat je een fijne dag gehad hebt?