vrijdag 14 december 2007

Een eigen huis..


Ik woon prima in mijn flatje, al is het rond deze tijd van het jaar best koud soms, met slecht één gaskachel. Onlangs met een collega had ik het over huizen en het kopen ervan. Niet dat ik me dat kan veroorloven, maar je kan altijd kijken toch? Zo kwam ik op Funda huizen tegen van mensen die ik ken en waar ik ook binnen ben geweest, jaren geleden. Toch leuk om weer eens virtueel rond te kijken. Niet iedereen zet zijn huis op Funda of neemt een makelaar in de arm voor de verkoop. Tot mijn verbazing staat het huis tegenover mij op Marktplaats. Ik heb maar eens gezocht, en kon ook daar virtueel binnen kijken. Het grappigste aan de zaak was dat ik uit het woonkamerraam mijn eigen flat kan zien. Mooie zomerse foto's. Ik stond die dag niet op het balkon, maar de was hing buiten en de gordijnen zaten dicht; ik zal wel hebben liggen pitten na de nachtdienst. Het bood een apart perspectief.
Niet dat ik het huis wil kopen, en ik houd al helemaal niet van grasmaaien en tuinvijvers,maar het geeft een beetje een indruk van de buurt..

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Pas maar op, het is een verslavende hobby!

Anoniem zei

Inderdaad erg grappig wanneer je je eigen huis kunt zien.
Ik heb ook geen plannen om een huis te kopen, maar vind het wel leuk om af en toe eens op funda rond te struinen.