zaterdag 15 december 2007

Stilte..opname!

Vandaag is het zover.

Met een groep vrienden waar ik al eerder van vertelde gaan we Hilversum onveilig maken. Vanavond zijn de opnames voor één van de afleveringen van "de Top2000 à Gogo". We worden rond half acht in het omroepcomplex verwacht, en gaan voor die tijd een hapje eten in het "beeld en geluid experience" dat ernaast staat. Daarna maken we onze opwachting in het café bij Matthijs van Nieuwkerk en Leo Blokhuis om de muziekgeschiedenis door te nemen en "klapvee" te spelen. Vorig jaar was ik in Locomotion in Zoetermeer voor opnames, maar daar heb ik niks kunnen zien van artiesten en presentatie; we zaten ergens in een hoekje weggestopt. Dit jaar herkansing dus! Verslag van deze dag volgt zeer binnenkort.. Vertrek om vier uur met een mede-fan die in de buurt woont.


Ik heb er zin in!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

En, betere plek dit jaar? Als je om vier uur vertrokken bent zou dat gelukt moeten zijn!

Anoniem zei

Ik ben benieuwd naar het verslag!

René zei

Als het goed is ben je dus in beeld straks op TV ! Leuk programma trouwens.