donderdag 10 april 2008

Vakantie!


De tassen zijn gepakt, vandaag was de eerste vakantiedag. Lekker.

Morgen vlak voor de middag vertrek ik samen met broer M. naar een overbekende locatie; Vlieland. We hebben hetzelfde appartement geboekt als vorig jaar oktober, met zicht op de haven en de boot. Hoewel het weer niet erg goed lijkt te worden heb ik er toch zin in. Ik had zoveel overuren dat ik ernstig werd gestimuleerd om vrij te nemen. Ach, en wie ben ik om dan tegen te spreken?  Dus weer een week fietsen, happy hour bezoeken, schandalig lang uitslapen, foto's maken, kortom; genieten..

Verslag volgt na volgende week vrijdag.. Ik groet jullie!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Amuseer je! Mooie tijd, het is daar nu nog rustig.
Wij knijpen er ook even tussenuit volgende week, lekker!

René zei

Vlieland, prachtig eiland, geniet ervan.

Anoniem zei

Veel plezier en geniet er maar van. Groetjes aan Vlieland.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
kraker zei

Hey mies.
Fijne vakantie en geniet er van.
Lekker drinken, eten, uitwaaien en meer van die dingen.

veel plezier.


Kraker.