maandag 11 december 2006

Spurt!




Zo, eindelijk weer nieuws uit Blogland..Niet altijd zin om weer mijn belevenissen wereldkundig te maken. Ik heb niet veel mensen verteld dat ik een beetje treinengek ben. In het "vooruitstrevende" Emmen is na het debâcle met modern maar snel vastlopend en in de fik vliegend materieel teruggegrepen op het "Mat'64" De naam doet hetzelfde ergs vermoeden als hij klinkt; treinen van voor mijn tijd (bouwjaar '66 en nog steeds een robuuste locomotief ). NS Reizigers wil de lijn eigenlijk wel verkopen. Ik weet niet of dat een goed idee is, maar toen ik gisteren op Groningen CS was en daar de nieuwe "Spurt" zag staan en een blik in de 1e klas had geworpen, was ik verkocht. Laat Arriva de hele zooi maar overnemen, van mij mag het als ze dit soort treinen laten rijden.. Ik wilde de binnenkant op de foto zetten, maar helaas vertrok de trein net en wilde ik niet in Nieuweschans verzeild raken.. Dan maar een lekker Chineesje en n goeie film in Pathé..Ook niet verkeerd..

Toch een impressie dan maar, zie foto's

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi kleurtje! Veel leuker dan geel....

Anoniem zei

Is dat de nieuwe diesel? Mijn oudste kwam vandaag zeer mopperig uit Groningen, nare stoeltjes in die nieuwe trein, oordeelde zij.

AnJoyMe zei

Ziet er erg snel en modern uit. Gezellig bij de Chinees, en welke film heb je gezien? Enne... nee, laat maar... ;-)

Anoniem zei

Hey Mies,

Zien er leuk uit die nieuwe Arriva bakken, alleen jammer dat ze perrons weer opnieuw kunnen opbouwen, kosten miljoenen, leuke blog btw

Goud ;-)