woensdag 5 september 2007

112 Vervolg


Mijn blog over het ongeluk van 25 juli heeft een klein staartje gekregen.
Kennelijk was een betrokkene aan het googlen en heeft zo mijn verslag gevonden.
Een reactie kwam binnen via de mail; we hebben nu antwoord op de prangende vraag hoe het is afgelopen met de "slachtoffers". Ze staat in mijn reacties. Voor de belangstellenden daar na te lezen.

Zo zie je maar weer hoe het werkt met webloggen. Je staat er niet bij stil dat je zo snel te vinden bent. Met de persoon in kwestie gaat het naar omstandigheden goed. Zie hier de reacties onderaan de blog van die dag. Een opvallende mail en een leuk voorbeeld van hoe de "digitale snelweg" werkt. Soms beter dan de gewone, zo blijkt maar weer.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is idd nogal opmerkelijk, en op één of andere manier ook wel leuk, alhoewel dat woord misschien niet op zijn plaats is bij een ernstig ongeluk.

Wat betreft internet: veel mensen denken onterecht dat het anoniem zou zijn, maar dat is een grote misvatting.

René zei

Grappig en je hebt gelijk de digitale snelweg heeft soms onverwachte gevolgen. Zo sta ik zelf op een website met pro Belgische sites, omdat ik ooit een stukje schreef over de eenheid, of wat daar nog van over is, van België.

AnJoyMe zei

Fijn dat je nu weet hoe het met die mensen gaat.
Mensen komen soms op de vreemdste manieren bij je terecht. Zo waren wij ooit een molen wezen bekijken en daar had ik een verslagje over geschreven, en reageerde later iemand die in de stichting zat die die molen beheerde: hij bleek leraar te zijn geweest op de school van mijn dochters...
Maar goed, zolang je niet je volledige naam overal achterlaat, ben je toch nog redelijk anoniem, hoor! Google voor de grap maar eens op je eigen naam.

Anoniem zei

Wegen stellen ons altijd weer voor verrassingen, of ze nu digitaal zijn of van asfalt. Blijkbaar kan iemand dus zomaar ineens over de kop gaan. Brrr.