maandag 26 februari 2007

Spierpijn en sentiment

Tja dat heb je ervan als je je hulpvaardig opstelt en wasmachines gaat slepen. Vanmorgen moest ik weer om 8 uur beginnen. Natuurlijk had ik moeite om mijn bed uit te komen maar meer omdat ik zo lekker lag dan omdat ik mijn spieren voelde.

Natuurlijk kwam dat pas toen ik thuiskwam. Tegen zessen op het bureau terug, en tegen half zeven thuis. Douchen, nog wat inkopen en dan eindelijk genieten van mijn biefstukjes met gebakken aardappelschijfjes, spekjes en groente. Daarna taaide ik af en toen ik zonet uit mijn "blogstoel" opstond protesteerden mijn spieren en botten krakend en piepend.

Wel moe maar ook voldaan. Het gezeur over de dienst is wat mij betreft overtrokken, en zoals H. al aanraadde; "ga ervoor en laat ze zien dat je het kan". Waarvan akte. Midden in de stad als "galante ridder" een huilende dame opgevangen die de weg kwijt was en al een uur liep te zoeken.. Na een half uur eindelijk gevonden; mevrouw wist het maximum parkeertarief ter plaatse en dat bracht me feilloos naar haar vervoermiddel waarop mijn collega net op dat moment een prent aanbracht, maar na aanhoren van het relaas deze vlot verwijderde..

Minder leuk; een collega die net van zijn sollicitatiegesprek terugkwam en daar vol vuur over vertelde. Ik had daar toch wat moeite mee en ben maar een paar auto's gaan controleren. Het steekt toch wel een beetje..

Ik ga me weer uit mijn blogzetel verheffen en mezelf naar de bank slepen voor een DVD van "Spooks" mijn favoriete serie tegenwoordig. Intussen speelt "Het Theater van het Sentiment" op radio 2 dat het vanavond 1981 is. Muziek uit mijn brugpiepertijd.. sweet memories en een feest der herkenning..Heerlijk programma!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh ja, dat was die tijd dat je altijd te laat op school kwam en iedereen mij er op aan keek.

Anoniem zei

Wenende dames redden, dat moet een mooi gevoel geven!
Maar die wasmachine, dat is pas echt een prestatie, zware krengen zijn dat. Ik hoop dat je daar geen blijvend letsel aan overhoudt.

kraker zei

Theater van het sentiment op radio 2.
Leuk ik luister er graag naar en mijn collega jack speelt meestal met het spelletje mee en heeft al regelmatig gewonnen. Spierpijn tja ik ken het fenomeen ik sta van half acht tot vier uur collega's te bevooraden met dozen van tussen de 10 en de 18 kilo.
op het eind voel je het wel en ben je blij dat je thuis bent. Zo ik ga ook maar wer eens slapen moet er morgen ook weer vroeg op.
He! werk ze en doe der kalm mee aan.
Groeten.
Kraker.

René zei

Spooks, super serie, helaas diep in de nacht op Nederland 3, maar ik kijk altijd, of neem het op. En ja het theater van het sentiment, ook een pareltje van de Nederlandse radio !

Anoniem zei

Spooks kijken is ideaal tegen werkstress. Zij hebben het echt zwaar, man...

AnJoyMe zei

Spooks?
Is het erg als ik toegeef dat ik werkelijk geen idee heb wat het is?