zondag 25 februari 2007

Vandaag is geel..

Terwijl buiten de lente is uitgesteld en de herfst teruggekomen is met regen en wind,
doe ik weer een poging tot bloggen. Na een vervelende week qua werk (een afwijzing en een vervelend gesprek) probeer ik mezelf weer bij de oren te pakken. Je moet doorgaan en de zin van je werkzaamheden proberen in te zien en da's soms best lastig. Ik heb mezelf beloofd niet in zak en as te gaan zitten.

Als ik uit had willen gaan vanmiddag (filmhuis in stad) had ik toch iets eerder moeten opstaan.. De film begon al om half twee..Vanavond dan maar in de eigen bios? Ik heb gewoon zin om uit te gaan.. Dan maar bloggen, en ondertussen bedenken wat er gegeten wordt. In de late diensten Chinees halen is lekker, maar thuis moet er weer gekookt worden. Gebakken aardappeltjes met spekjes, champignons, een tomaatje en een mini biefstukje uit de vriezer. Boontjes erbij en smullen maar.



Ook was ik jullie de uitslag van het schilderwerk in de flat nog schuldig: er is gelukkig besloten de boel in een frisse kleur geel te verven. De deur is deze week afgelakt door de "winterschilder"en ik heb 'm een paar uur open gehad tot ik aan het werk moest. Helaas is daar door een randje niet helemaal gedroogd zodat je het blauw er nog doorheen ziet. Gelukkig alleen als de deur openstaat..

Even een foto als bewijs..




1 opmerking:

Anoniem zei

Tegenslagen horen erbij, zeker op het werk. Ik ken ze maar al te goed, maar laat me er ook niet door uit het veld slaan. Tegenwoordig word ik er strijdlustig van en denk ik: ik zal jullie eens laten zien hoe goed ik mijn werk doe. En als jullie er anders over denken zijn jullie straks een heel goede leidster kwijt. En het helpt. Ik voel me dan meteen een stuk beter.