zaterdag 3 maart 2007

Als de lente komt..


Het ziet er vandaag wat minder uit dan gister; maar gelukkig ben ik vrij vandaag en hoef ik niet de hele dag te lopen. Plannen voor een lang weekend; nee geen centerparcs ofzo.

Gewoon lummelen in en om het huis. Zometeen de auto aanzwengelen en richting Groningen voor een film in het filmhuis, één van de drie die op mijn lijstje staan.

Een foto die ik gisteren maakte wil ik jullie niet onthouden; even leek de lente uit te breken.

We zullen nog even geduld moeten hebben.

Vannacht overigens een mooie maansverduistering (opsporing verzocht; wie heeft de maan verduisterd?) die je live kan volgen via een "webcast" van kennislink. Hoef je niet hudjemudje staan te dringen voor een telescoop. Hier in Emmen of omgeving geen sterrenwacht helaas..
Ik ga zo vertrekken, misschien blog ik nog dit weekend en anders; iedereen tot blogs!


1 opmerking:

Anoniem zei

We hebben de telescoop maar weer naar zolder gebracht, de hemel is donker en het regent. En we balen een beetje.