maandag 8 januari 2007

Auw :-(

Nee, ik ga niet zitten griepen en mezelf beklagen. De feestdagen waren geweldig gezellig en rijk besproeid. Ik maakte me niet druk sliep goed en at en dronk wat ik wilde. Uiteindelijk trekt je systeem echter aan de noodrem. Gistermorgen al begon ik te voelen dat de tinteling in mijn rechterpootje zou uitgroeien tot een agressieve jichtaanval. Vandaag groeide die lekker door. Ik kon gelukkig mijn schoen nog aan, en ben maar weer aan de pilletjes begonnen . Ik heb een hoge pijngrens en ga niet voor een beetje jicht uit de weg, dus maar gewoon aan het werk gegaan. Helaas de medicijnwerking verkeerd ingeschat zodat ik er maar 2 "molletjes" tegenaan gegooid heb. Poot omhoog en zo weinig mogelijk lopen. Zaterdag a.s. een parkeerdienst, heb maar even duidelijk gemaakt dat dat wat mij betreft niet doorgaat. Ach, ik ben wel wat gewend.. Ik houd het bier even "in beraad" en beperk me tot cola en wat nootjes, al schijnen die niet erg bevorderend te werken.. Ik zie wel. Bedtijd met nog een pil en ik slaap weer als een blok. Het is weleens erger geweest.. Wel mijn voedingspatroon aanpassen de komende tijd. Nachten Top2000 luisteren en slaaptekort kunnen ook de oorzaak zijn geweest. Ik heb het er eens per jaar voor over..

1 opmerking:

AnJoyMe zei

Ow, da's balen zeg. Gezond eten en drinken, genoeg slaap en een regelmatig leefpatroon zijn bevorderlijk. Al snap ik dat het laatste in jouw geval niet haalbaar is. Hoop dat het weer een beetje gaat met de jicht!