dinsdag 9 januari 2007

Waar zouden we zijn..?

 

Nog even een berichtje voor de lezers en duimers onder ons;  het duimen kan gestaakt worden U wordt hartelijk bedankt. Ik heb de pech niet in de Randstad te wonen. De NS maken geen gebruik van mijn diensten maar zien me graag terug als passagier.

Ik ga maar eens op koperjacht, zo'n sein staat vast geweldig in de woonkamer .

Dit vond ik vanavond in de mail;

Beste Michel,
Bedankt voor je sollicitatie en je enthousiasme voor de functie van Trainmanager bij NS Internationaal.
Wij hebben een groot aantal reacties ontvangen voor deze functie. Op basis hiervan gaat onze voorkeur uit naar kandidaten die in de omgeving van onze standplaatsen Rotterdam en Amsterdam wonen.
We nemen jou daarom helaas niet mee in de verdere selectieprocedure.
Wij wensen je veel succes met je carrière en zien je graag terug als passagier van NS Internationaal.

Met vriendelijke groet,
NS Internationaal
Angeliek Rood
Recruiter

Opeens heb je het; je gaat wel weer op de fiets!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hè gelukkig uitsluitsel, ik begon al RSI in mijn duimen te krijgen.
En jij hoeft dus niet naar de randstad te verhuizen, weer een zorg minder.
Lekker fietsen maar. Gaat 't met de jicht?

AnJoyMe zei

Dat is jammer... gewoon ogen en oren open houden, via werk.nl kun je een cv achterlaten en regelmatig vacatures in je mailbox krijgen, en zo heb ik nog wel een paar adresjes voor je...

Anoniem zei

Dus....die koperdraad...dat heb jij gedaan!!!
Toen ik voor de eerste keer was afgewezen bij een omroep, kreeg ik een mok...ook wel erg he?

Anoniem zei

Heb ik iets meer mazzel.
Helaas deze ronde vol met gegadigden, maarrr ik sta wel mooi op de lijst voor de volgende ronde!!
(Ik blijf dus nog ff duimen)
ps.Staat dat echt zo mooi zo/n sein??