donderdag 11 januari 2007

Eureka

Soms..heel soms..heb ik het geduld om een eerder klusje dat is blijven liggen aan te pakken. Update op het vorige blogje; met een beetje hulp van een technische vriendin op MSN, en wat geduld en inzicht mijnerzijds is het gelukt om digitale tv aan te sluiten. Zelfs het geluid via de stereo, en de DVD doen het. De video ook, alleen heb ik daar weer geen geluid bij. Geen probleem, dat probeer ik op te lossen als het weer wat lichter is in huis. Mijn flat staat nog, de storm heeft zijn best gedaan maar kennelijk zijn de fundamenten stevig.

Ik begin met zappen en kom de vreemdste dingen tegen.. Een "nuchtere" Bonnie die buiten moet komen spelen en in een erg jaren '80 decor staat te touwtjespringen, en diverse onverstaanbare programma's.. Leuk om te zien, bovendien afwisselend.
Ik ga even genieten en trots op mezelf zijn als u het mij toestaat..

5 opmerkingen:

AnJoyMe zei

Nou vooruit, zullen we dat dan maar toestaan?
Heb je er ook een zender bij met een gymles voor de broodnodige beweging? Je wordt nu wel erg gauw verleidt tot uren voor de tv hangen als er zoveel aanbod is...

Anoniem zei

Goed gedaan, jongen! Kun je OB ook krijgen?

Anoniem zei

Volgens mij bedoelde mies dat met onverstaanbare programma's of zit ik er naast?

M.

Anoniem zei

Groot gelijk. Wees gewoon lekker trots op jezelf. Goed bezig! :-)

René zei

Wel leuk honderd zenders, maar ik kom met 35 al tijd tekort.