vrijdag 27 mei 2011

Concert

Ik doe al jaren mee aan de Postcodeloterij, sinds ik merkte dat de postcodekanjer in mijn wijk viel en ik als "visser achter het net" mijn vangstquotum niet haalde terwijl de buren dagenlang in de olie waren van alle champagne die door de feestvreugde vloeide. Bittere teleurstelling was mijn deel. Toch toegegeven aan de verleiding, en mee gaan doen. In die jaren dat ik meedoe heb ik (per lot) 2 x de ijsprijs gewonnen (ik houd niet zo van ijs) en 3 memoryspellen, 4 kaarften voor Duinrell, kaarten voor wat vroeger Ponypark Slagharen heette (de enige pony's doe over waren belandden op de barbeque) en nu dus kaarten voor André Rieu in de Amsterdan ArenA.

Nu had ik daar best heen gewild met een vriendin die dat dus wèl leuk vindt, maar ik had al toegezegd om twee nachten bij Pinkpop te werken voor de Zeeuwen van de beveiliging waar ik ook oproeper ben. NU ben ik voor belangstellenden al 2 kaarten kwijt, ik heb er nog 4 over. Iemand zin om de schöne Blaue Donau weer eens te horen en mee te hossen? Niet allemaal tegelijk!!

Off topic: ik wil wel eens een clip vanuit Youtube bijvoegen hier, maar geen idee meer hoe dat moet. Kan iemand me tips geven?

2 opmerkingen:

esther zei

Je kunt de code van een clip 'embedden', knippen en in een logje plakken, dat moet lukken.

Aragog zei

Op blogger open je dan de html ipv gewoon waar je je blog schrijft 9de tab ernaast is dat), daar plak je de utube code in. Klaar is Miesje ;-)