woensdag 25 mei 2011

Gyros 555

Vandaag was ik even in het centrum. Na wat shoppen vond ik mijn favoriete douchegel niet meer bij Etos, die zijn me dus als klant kwijt. Hoewel mijn eigen economische situatie niet erg rooskleurig is, moet de plaatselijke economie wel blijven draaien. Bij de andere drogist was mijn favoriete product in de aanbieding; 2 voor de prijs van één!.

Omdat er ook nog gegeten moest worden besteedde ik de uitgespaarde euro's aan de Griekse economie. Eerlijk is eerlijk, ze zitten daar in de penarie, dus openden de Grieken onlangs een eethuis in het Emmense. Gek als ik ben op Gyros Pita met Zaziki en wetend dat ik dat eigenlijk nergens anders kan krijgen behalve even over de grens, heb ik dus mijn bijdrage geleverd. Beschouw het maar als een soort "Gyros 555"

Kom er maar in Geert W.!

2 opmerkingen:

esther zei

Kali Opezzi, wat betekent dat? Goede...?

esther zei

Orezzi trouwens, I stand corrected!